Toiminnanjohtajaa haetaan

SEKAKUOROLIITTO ry

Sekakuoroliitto on vuonna 1957 perustettu noin 2400 kuorolaulajan valtakunnallinen erikoisliitto. Kuulumme kiinteästi itsenäisenä elimenä Sulasol-perheeseen.

Toiminnanjohtajamme siirtyessä toisiin tehtäviin haemme

TOIMINNANJOHTAJAA (osa-aikainen, 7,5h/vko)

Joka vastaa hallituksen linjausten mukaisesti liiton toiminnan suunnittelusta ja toteutuksesta, liiton talouden hoitamisesta (budjetointi, kirjanpito, palkanmaksu, hankinnat) yhteydenpidosta jäsenistöön ja muihin yhteistyötahoihin sekä Sekakuoroliiton yleisestä viestinnästä (Sulasol-lehti, liiton verkkosivut ja sosiaalinen media). Olennaisena osana tehtävässä on tapahtumien järjestäminen 2-3 kertaa vuodessa. Toiminnanjohtaja toimii myös liittohallituksen, musiikkilautakunnan ja työvaliokunnan sihteerinä.

TARJOAMME mielenkiintoisen näköalapaikan sekakuoromusiikin harrastuksen parissa.

ETSIMME toiminnanjohtajaa, jolla on uudenlaista ja ennakkoluulotonta ajattelua sekä visiointikykyä. Kuoromusiikin tuntemus katsotaan eduksi.

Lähetä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV:si 30.9.2020 klo 16.00 mennessä, s-posti sisko.nyrhila@netikka.fi tai

Sisko Nyrhilä, Ränkimäentie 19, 62100 Lapua

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Sisko Nyrhilä, pj. puh. 040 7513248 ja Sirkku Viitanen-Vanamo II varapj. puh. 040 5165607

www.sekakuoroliitto.fi