SERENADIKOULUTUS HELSINGISSÄ 28.-29.9.2019

Sekakuoroliitto ja Suomen Mieskuoroliitto järjestävät yhteistyössä koulutuksen, jossa mieslaulajien on mahdollisuus opetella uuden Serenadeja-nuottikokoelman lauluja ja suorittaa ruusuinen serenadimestarin merkki. Koulutus järjestetään Helsingin Pakilassa

Hyvän paimenen kirkon (Palosuontie 1) tiloissa 28.–29.9.2019 Serenadeja-kokoelman toimittaneen Saara Aittakummun johdolla.

Merkkisuoritusta varten kokelas valitsee kokoelman 30 laulusta 15, joista tenttitilaisuudessa lauletaan ulkoa viisi arvottua laulua.

Koulutuksen hinta on 20 euroa/henkilö, ja jokainen osallistuja vastaa lisäksi omista ruokailu-, matka- ja majoituskustannuksista. Koulutuksen osallistujille lisäksi Serenadeja-kokoelma 20 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 24 euroa). Serenadeja-kokoelman sisällys: http://www.mieskuoro.fi/project/serenadeja/

Koulutukseen tulee ilmoittautua 15.9.2019 mennessä sähköisellä lomakkeella. Lisätietoa, Spotify-soittolista ja ilmoittautuminen: http://mieskuoro.fi/serenadikoulutus2019/