Sekakuoropäivän webinaari 11.2.2024

Sekakuoropäivät Lapualla muuttuivat sekakuoropäiväksi verkossa. Lauantaiksi suunnitellut tapahtumat jouduttiin perumaan vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Sunnuntain luennot siirretään kokonaan verkkoon webinaariksi ja webinaariin voi ilmoittautua vielä torstaihin 8.2.2024 saakka.

Webinaariin voi ilmoittautua tästä: https://forms.gle/xR2WKPkHj4SB53t1A

Katri-Liis Tilk-Tichisan (ent. Vainio) tulikin jo tutuksi korona-ajan etäsekakuoropäivillä, kun nostatti hien pintaan koneiden äärellä kuuntelevien otsille. Jatkamme siitä mihin 2021 jäimme ja opimme lisää äänen ja kehon toiminnasta laulamisen yhteydessä.

Toinen sunnuntain kouluttajista on neuropsykologiaan erikoistuva psykologi ja väitöskirjatutkija PsM Anni Pitkäniemi. Saamme kuulla laulamisen terveys- ja kuntoutusvaikutuksista.

Sunnuntai 11.2.2024
10.00–12.00      Katri-Liis Tilk-Tichisan (ent. Vainio) liikuttaa meitä äänen ja kehon maailmaan
12.00–12.30      Tauko
12.30–14.00      Anni Pitkäniemi: Aivot, innostuminen ja musiikki / Laulamisen terveysvaikutukset + Paneelikeskustelu